poniedziałek, 14 marca 2016

LIDIA POPIEL


LIDIA POPIEL - (właściwie Lidia Linda )polska fotografka, modelka.To tyle z Wikipedii...

Przyznaję się ,że do tej pory opisując gwiazdy  ,leciałam na łatwiznę i cytowałam wiadomości z encyklopedii...lub strony oficjalnej artysty.Tym razem byłoby to zwyczajne przestępstwo! Dlaczego?
Z bardzo prostej przyczyny!
Lidia jest od lat moją fotograficzną GURU!
Jest dla mnie w tej dziedzinie największym autorytetem a na spotkanie z Nią czekałam bardzo długo!
Chciałabym opisać Ją własnymi słowami , tylko jak to zrobić gdy brakuje słów...?Kiedy chciałoby się opisać daną postać w samych superlatywach(inaczej się nie da)...z drugiej zaś strony żeby nie zostało to odczytane jako lizusostwo...
Jeśli napiszę ,że jest bardzo sympatyczna i otwarta być może zabrzmi to banalnie.Nie chciałabym żeby to zostało źle odczytane ...bo oficjalnie Lidia to jedna z najbardziej wpływowych polskich kobiet ,silna i na pierwszy rzut oka niedostępna.W rzeczywistości jednak zupełnie nie przypomina tej chłodnej modelki z reklam telewizyjnych.












































Zdjęcia pochodzą z warsztatów z Lidią ,które w 2015 roku zorganizował Miejski Ośrodek Kultury w Tomaszowie Mazowieckim...W obiektywie oprócz samej znakomitej fotografki ...również uczestniczki warsztatów...:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz