środa, 23 marca 2016

PODSUMOWANIE GALI


Pierwsza Tomaszowska Gala Muzyki Disco już dawno za nami...Czas więc na podsumowanie i podziękowania!Nie była bym sobą gdybym nie wrzuciła zdjęć z artystami które udało mi się zrobić chociaż "udało mi się" - to chyba mało pasujące słowo...Dlatego dzięki wielkie za pomoc Martynie (Martyna Majda) i Magdzie (Magdalena Kafarska) bez Nich nie było by na zdjęciu mnie ;)))


Strasznie będę się powtarzać,ale muszę serdecznie podziękować panu Janowi Jagielskiemu - prezesowi Radia Fama...za przychylność...Michałowi (Michał Axis Band Maruszak) ...za zaufanie kolejny raz...Anetce (Aneta Czaban)...i całej ekipie Radia Fama którą długo mogłabym długo wymieniać ,ale nie chciałabym nikogo pominąć....;) Czuję się ogromnie zaszczycona ,że mogę towarzyszyć Wam podczas tak wielkiego wydarzenia i chociaż strasznie kręcę Wam się pod nogami przeszkadzając w pracy , to mimo wszystko jakimś cudem mnie tolerujecie...:)

Dla mnie osobiście było to fantastyczne wydarzenie obfitujące w masę zdjęć które można oglądać od jakiegoś czasu w etykiecie "Gala Muzyki Disco".
(Nie do końca jestem zadowolona z ich jakości...ale nigdy nie mówiłam ,że jestem profesjonalnym fotografem...niestety!)
Co ważniejsze spotkałam kilka nowych fascynujących ludzi ... z którymi mam nadzieję kontakt utrzymam...Kolejny raz przekonałam się ,że nie taki artysta straszny jak go malują - wręcz przeciwnie!
Mam nadzieję ,że będę miała okazję uczestniczyć w jeszcze wielu takich inicjatywach...bo dzięki temu cały czas odkrywam ,że człowiek uczy się całe życie :)))
Specjalne pozdrowienia dla zjawiskowej Olgi (Olga Nitkowska-Brejnak) i jej zespołu, który podczas gali zachwycał nas profesjonalną choreografią taneczną ;)***

AKCENT...Zenon Martyniuk,Ryszard Warot

PLAYBOYS



SENSUAL
ANETKA CZABAN,MAŁGOSIA WILCZYŃSKA
Radio Fama
CZADOMAN
JAN JAGIELSKI
Prezes Radia Fama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz