wtorek, 17 stycznia 2017

RAFAŁ BRZOZOWSKI - WOŚP

Rafał Brzozowski - (ur. 8 czerwca 1981) – polski piosenkarz, były zapaśnik. 



W wieku 10 lat zaczął grać na pianinie i gitarze. Podczas studiów na Akademii Wychowania Fizycznego zdobył wykształcenie nauczyciela WF–u.
 

Zdobył brązowy medal Mistrzostw Polski w zapasach. Brał udział w meczach Reprezentacji Artystów Polskich. Jego ulubionym gatunkiem muzycznym jest rock. Lubi takich artystów jak Frank Sinatra i Elvis Presley.


Jego kariera muzyczna rozpoczęła się od udziału w telewizyjnym programie Szansa na sukces w 2002 roku, w którym zdobył wyróżnienie. Wcześniej występował wraz z Marcinem Kiljanem w zespole K. Martin. 


Od 2003 roku jest członkiem reaktywowanej grupy muzycznej Emigranci. Był też członkiem zespołu Mono. Jesienią 2011 roku wziął udział w programie The Voice of Poland, w którym był w grupie Andrzeja Piasecznego. Odpadł tuż przed finałem.



W 2011 roku wydał dwa single: "Nie mam nic" oraz "Na dobre masz zawsze mnie". Ten ostatni jest piosenką końcową serialu Na dobre i na złe.


W 2012 roku wydał kolejny singel, "Tak blisko". Dnia 20 lipca 2012 roku podczas gali Eska Music Awards 2012 otrzymał nagrodę za piosenkę "Tak blisko" w kategorii przebój lata, który wybrali widzowie za pośrednictwem SMSów.


Jego singel zajął drugą pozycję na liście przebojów Polish Airplay Chart. 4 sierpnia 2012 roku wokalista zdobył Srebrny Samowar na Festiwalu Piosenki Rosyjskiej za utwór "Pozovi mienia ticho po imieni". 


Jego debiutancki album "Tak blisko" ukazał się 7 sierpnia 2012 roku. 7 lipca 2013 roku wokalista wystąpił na koncercie Lato ZET i Dwójki, zdobywając podczas jego trwania nagrodę za najlepszy występ.




Tak blisko 
7 sierpień 2012
1. Tak blisko
2. Biegnij
3. Dublin
4. Nie mam nic
5. Gdzieś w nas
6. Katrina
7. Tatuaż Twój
8. Sexy dama
9. Dzień
10. Disco
11. Planety samotne







Tak blisko 
Reedycja
17 czerwiec 2013

1. Tak blisko
2. Biegnij
3. Dublin
4. Nie mam nic
5. Gdzieś w nas
6. Katrina
7. Tatuaż Twój
8. Sexy dama
9. Dzień
10. Disco
11. Planety samotne
12. Za mały świat
13. Nie mam nic (Summer Mix)

Mój czas
30 wrzesień 2014


1. Jeden tydzień
2. Linia czasu
3. Kto
4. Magiczne słowa
5. To się miało stać
6. Wybacz mi
7. Jak ogień
8. Przed nami wszystko
9. Wymyśliłem nas
10. Bo świat jest nasz















Na święta
25 listopad 2014

1. Cicha Noc
2. Anioł Pasterzom Mówił
3. Gdy Się Chrystus Rodzi
4. Jezus Malusieńki
5. Pójdźmy Wszyscy Do Stajenki
6. Lulajże Jezuniu
7. Oj Maluśki, Maluśki
8. Przybieżeli Do Betlejem
9. Gdy Śliczna Panna
10. Wśród Nocnej Ciszy
11. Nie Było Miejsca Dla Ciebie
12. Za Chwilę Przyjdą Święta
13. White Christmas



Mój czas Deluxe Edition
02 grudzień 2014

1. Jeden Tydzień
2. Linia czasu
3. Kto
4. Magiczne Słowa
5. To się miało stać
6. Wybacz mi 
(oryg. „Don’t Stop Trying”)
7. Jak Ogień
8. Przed nami wszystko
9. Wymyśliłem nas
10. Świat jest nasz 
(Coca-Cola 2014 World’s Anthem)
11. Za wcześnie
12. Świąteczny Czas


 

Borysewicz & Brzozowski
27 listopad 2015

1. Anioły obok nas
2. Dzisiaj też się płacze
3. Słowa na otarcie łez
4. Muszę wstać
5. Nigdy już nie będę sam
6. Nastaw letni czas
7. Trudno Ciebie kochać
8. Ze sobą
9. Z mojej strony
10. Zostaw mnie kiedy chcesz
11. Słowa na otarcie łez 
(Radio Edit)



















 














Niezwykle rzadko wyrażam tu swoje opinie ... ale na temat tego FACETA zwyczajnie muszę coś więcej...
Jego wariacje sceniczne miałam już przyjemność podziwiać po raz pierwszy kilka lat temu w Jastarni ... Po raz pierwszy na żywo, bo jego THE VOICE - owe postępy śledziłam na bieżąco w programie ...
Stawiałam na niego od początku i nie pomyliłam się!

Od tamtego czasu uważam GO za jeden z najlepszych polskich,męskich głosów...ujmujący luz jaki wprowadza na koncercie...sprawia wrażenie jakby zupełnie nie wiedział - co to trema ... Do tego nieziemsko przystojny i bezpośredni , z ogromnym poczuciem humoru i dystansem do siebie!
Jego koncert to świetna zabawa i niezapomniane przeżycie!


2 komentarze: