czwartek, 7 grudnia 2017

TOP MUSIC GRUDZIEŃ

"Muzyka  - po milczeniu - najlepiej wyraża to , co niewyrażalne ..."
Aldous Huxley


Kolejna - grudniowa składanka moich kawałków ...
Jako , że święta tuż ,tuż więc nie może zabraknąć na pierwszym miejscu ponadczasowego Georga Michaela...
Ten miesiąc nierozerwalnie kojarzy mi się z tym kawałkiem!
1.Wham! - "Last Christmas"
Najnowsza propozycja od Madzi i chłopaków :
2.Piękni i Młodzi -" Przeznaczeni "
Fantastyczna nowość od prześlicznej Yoko i Jej przystojnego męża:
3.MIRAGE - "Złota klatka "
No i najlepszy (moim skromnym zdaniem) zespół DP <3
4.CLASSIC - "Ja dla Ciebie Ty dla mnie"
Dalej jak zwykle sentymentalnie ...
5.Bednarek - "List"
6.Ania Dąbrowska - "Z Tobą Nie Umiem Wygrać"
7.Szymon Wydra, Carpe Diem - "Duch" ft. Marie Napieralska
8.Mateusz Mijal & Stachursky - "Za to co mam"
9.Patrycja Markowska - "Za nas dwoje"
Tym razem tylko dziesiątka i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dorzuciła Mojego kochanego Mortena.Wersja MTV unplugged którą osobiście uwielbiam.Gościnnie Ingrid Helene Håvik...
10.A - ha 'The -"Sun Always Shines On TV"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz