wtorek, 7 listopada 2017

TOP MUSIC LISTOPAD ... BY BUTTERFLY

"...Niektóre utwory mówią same za siebie - nie trzeba ich reklamować..."
M.W.

Rozpoczynając od tego jakże prawdziwego cytatu w tym miesiącu na listę postanowiłam wrzucić utwory zespołu który odkryłam dopiero w tym roku...Co prawda Ich "Crying in the rain " słyszałam już baaaardzo dawno i od kiedy usłyszałam stał się jednym z moich ulubionych , ale nie wiedziałam tak naprawdę jakie bogactwo , magię i mistrzostwo w swojej dziedzinie kryje w sobie A - ha!... zespół który istnieje i tworzy swoje muzyczne cuda od wielu ... wielu lat!Chciałabym zaprezentować Wam wszystkie cuda Mortena , Magne i Paula...ponieważ z Ich bardzo ,bardzo bogatej i obszernej twórczości strasznie ciężko wybrać coś naj! Każdy utwór ma w sobie coś tak niepowtarzalnego i tak magicznego że można Ich słuchać godzinami!Wybrałam jednak siedemnaście najbliższych memu sercu "brylantów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz