środa, 15 czerwca 2016

LONG & JUNIOR Rzgów 11.06.2016 r.


LONG & JUNIOR to formacja której przedstawiać specjalnie nikomu nie muszę...Spotkałam ich już dwukrotnie ...Na Świętokrzyskiej Gali Disco w Kielcach i w ostatni weekend na Festiwalu Disco w Rzgowie...
Jak sami piszą o sobie...
"Long & Junior
Niepowtarzalni i niesamowici 
wykonawcy muzyki Dance...
...jedyny taki duet
...jedyna taka impreza!"
Byłam!Widziałam!Słyszałam!
Potwierdzam w stu procentach!
Rozgrzewają publiczność do czerwoności!




Chłopaków udało mi się "dorwać" w Rzgowie gdzie między wieloma hitami zaprezentowali swoją najnowszą produkcję...
"Piosenka dla dziewczyny " to tytuł o którym Jarek i Michał zapomnieli wspomnieć w nagraniu....a która będzie miała swoją premierę już jutro!
Pamiętajcie!
16.06.2016 r....szesnasta!
PIOSENKA DLA DZIEWCZYNY!
Kolejny hit???Na pewno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz