poniedziałek, 2 maja 2016

ZAKULISOWO


Przyznam szczerze ,że ta strona medalu zdecydowanie bardziej mnie ciągnie...
Kulisy!
Artyści są tam troszkę bardziej sobą....;)
Dzięki uprzejmości agencji  EVENT , która była organizatorem Wielkiej Świętokrzyskiej Gali Disco w Kielcach 
mogłam wejść właściwie wszędzie i zajrzeć w każdy kącik...Mogłam kadrować kogo i gdzie chciałam ;)
Oczywiście w granicach własnego rozsądku i  przy zachowaniu odrobiny przyzwoitości!
Fakt jest taki ,że typowego paparazzi się nie nadaję...
"Po trupach do celu..." - to nie ja....


Tak więc będąc w garderobach, nie można być przed sceną i dlatego kilku wykonawców , a właściwie ich występy gdzieś mi umknęły...
Ale nie można mieć wszystkiego...
Następnym razem...


Jeszcze raz bardzo...bardzo dziękuję agencji EVENT za "współpracę"... ;)*
Mam nadzieję ,ze to nie ostatni raz ;)

Organizatorzy z Johnem(Bad Boys Blue)
























































3 komentarze:

  1. Komarenko.... kiedyś spotkałam go u Wojewódzkiego wprogramie. Bardzo sympatyczny gość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość(nie mówię ,że wszyscy)artystów przy bliższym spotkaniu okazuje się być sympatyczna i całkiem normalna...:)Problem to przebić się przez kordon fanów... ochrony....managerów...i dostać się do Nich bliżej!
    ...;)...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że fotografowanie to Twoja pasja :) Robisz bardzo fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń