niedziela, 14 października 2018

TOP MUSIC PAŹDZIERNIK...BY BUTTERFLY


"Nigdy nie wiesz, jak ciężki jest bagaż, którego nie niesiesz."
Omenaa Mensah

Dzisiaj polecam Wam naprawdę kapitalne "dzieła" mojego ukochanego A-ha...
Przez kilka następnych miesięcy będę wrzucać na listę...moją listę - Ich kawałki.
Na początek bezkonkurencyjne:
Jeśli o mnie chodzi nie ma nic piękniejszego!

********************************

********************************
I na koniec dwa cudeńka z serii "bez prądu" którym naprawdę nie można się oprzeć...przynajmniej ja!nie mogę:

Polecam z całego serca ,ale jednocześnie podkreślam ,że nie musicie kochać Mortena tak jak ja .... i jeszcze kilka osób ... jednakże ...
Tu przytoczę cytat jaki usłyszałam, a który dotyczył właśnie twórczości A - ha

"...Niektóre utwory mówią same za siebie - nie trzeba ich reklamować..."
M.W.

Kochani...przy okazji chciałabym nawiązać do pierwszego cytatu ...
Starajcie się nie osądzać innych. Nie możecie wiedzieć jak zachowalibyście się w chwili i miejscu w którym jest ta osoba. Dopóki nie przeżyjecie tego co ona nie krytykujcie i nie oskarżajcie...
Nie jestem dobra w pisaniu więc posłużę się kolejnym cytatem:
"Zanim osądzisz mnie i moje życie,włóż moje buty,przejdź ścieżki życia,które ja przeszłam,przeżyj moje bóle,smutki i cierpienia...(...)
To tylko kawałek...bardzo życiowy kawałek.
Zupełnie nie na temat i bez związku z muzyką , ale tak mnie jakoś naszło.
Wybaczcie...Jesienna melancholia..
Zostawiam Was z moim Kochanym Mortenem <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz