środa, 24 lutego 2016

TELEKAMERY 2016 R.

Oglądaliście uroczystość wręczenia Telekamer?Ja rzadko oglądam telewizję...sporadycznie słucham radia ...Są oczywiście programy które oglądam cyklicznie, a co za tym idzie mam ulubiony serial(jedyny który mnie ściąga przed ekran), mam ulubione programy...ulubione osobowości telewizyjne...Dla tego Gali Tele Tygodnia nie mogłam opuścić...Siedziałam ,oglądałam i tak właściwie  po raz pierwszy dotarło do mnie ,że chciałabym to oglądać na żywo.Dlaczego właściwie mnie tam nie ma?I podstawowe pytanie jak się tam dostać?Ile bym zrobiła żeby móc fotografować te wszystkie osobistości na czerwonym dywanie?Może kiedyś?Tak sobie myślę...dywan dywanem , każdy ma na nim swoje pięć minut...ale nawet gdybym była gdzieś w pobliżu Teatru Polskiego , tak zupełnie przypadkiem...kogo łapała bym najpierw?Tyle znamienitych twarzy...tyle gwiazd...Tylko biorąc  pod uwagę , że prócz profesjonalistów jest cała masa takich jak ja amatorów...czy zdołała bym się dopchać do kogokolwiek?I czy takie przepychanki w ogóle są dla mnie?No i chyba się w tym tłumie jakoś nie widzę...Ale kto wie?Może kiedyś zdarzy mi się czerwony dywan?
Na polepszenie nastroju i dowód ,że marzenia się spełniają obejrzyjcie moją ulubioną MARTYNKĘ...Statuetka należała się jak  nikomu innemu!Gratulacje!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz